Travel-tech společnost Kiwi.com představuje svůj in-house kreativní tým, jež bude vytvářet kreativu pro brandovou strategii společnosti a budoucí ATL kampaně.
Do pozice Creative Lead nastoupil Čechoameričan Christophe Wechsler, který dříve působil jako Senior Art Director v DDB Prague a předtím v agenturách WMC Grey a Fallon. Jeho úkolem bude vedení a rozšiřování kreativního týmu, ATL a aktivačních kampaní. Wechsler má na kontě mimo jiné několik ocenění za kampaně pro značky Škoda, RC Cola či Kofola.
„Podobná příležitost se neobjeví každý den. Než jsem do Kiwi.com přišel, věděl jsem jen, že jde o českou společnost, která prodává letenky. Postupně jsem mu ale propadl. Je tolik věcí a inovací, kvůli kterým je unikátní, že se briefy dělají samy. Veškerou energii, kterou bychom v agentuře dělili mezi různé klienty, navíc můžeme soustředit na jednu jedinou značku. Jsme prakticky svými vlastními klienty,” říká Christophe Wechsler, který tým povede převážně z pražské pobočky společnosti.
Kromě Wechslera do týmu nastoupili Jiří Kirchner jako Senior Creative Copywriter, který dříve působil v DDB, Y&R a Scholz & Friends, a také Lucie Vestfálová jako Senior Project Manager s mnohaletými zkušenostmi z agentur Made by Vaculik, Oliver agency, Fallon či McCann. Na pozici Senior Brand Designer pak nastupuje Martin Gluvňa, freelancer s předchozí zkušeností z agentury (WMC Grey) i klienta.
Kiwi.com chce v tomto modelu pokračovat a přivádět do týmu další tváře i na globální úrovni, ale také spolupracovat s lokálními produkcemi a studenty designu a komunikace.
-stk-