Komunikační skupina Konektor, jež prošla letos integrací, získala od začátku roku přes deset významných klientů, mimo jiné značku Preciosa, Time is Ltd., Wia, Iniciativu pro zálohování nebo crowdfundingovou platformu Znesnáze21.
„Dříve ostré hranice mezi různými vrstvami komunikace jsou dnes mnohem volnější. Často platí, že nejúspěšnější jsou právě ty kampaně, které se nenechávají svázat limity jedné oblasti. Věříme, že právě integrace a propojování komunikačních disciplín je správnou cestou do budoucnosti. Velmi nás proto těší, že se nám již podařilo začít pracovat na celé řadě zajímavých integrovaných kampaní,“ vysvětluje partner Konektoru Jaroslav Duroň.
Pro Iniciativu pro zálohování, spojující pět společností v úsilí zavést plošný systém zálohování na PET lahve a plechovky, připraví Konektor integrovanou kampaň. Zajistí kompletní správu sociálních sítí, strategické plánování PR a media relations. Rovněž stojí za tvorbou webu a kreativy, která si pohrává s prvky asociujícími udržitelnost.
I přes větší propojení se některým kampaní jednotlivé agentury skupiny věnují samostatně. Pro telekomunikační společnost Wia pracuje Konektor PR, jenž jí pomáhá budovat pozici na trhu poskytovatelů internetu a dalších IT služeb. S mezinárodním start-upem Jana Řežába Time is Ltd. spolupracuje Konektor Digital, jenž pro něj vytváří content story platformy, obsah na sociální sítě a spolupracuje také na redesignu webu. Dále se spolu s Konektor Influencers podílí na digitální komunikaci charitativní crowdfundingové platformy Znesnáze21 či společnosti Polymed, která vyrábí zdravotnické prostředky.
-stk-