Kyjevský festival zná vítěze, z Čechů boduje Triad

pátek, 17. června 2022, 06:55 Aktuality, Reklama MediaGuru

Kyjevský mezinárodní reklamní festival, přes nějž bylo možné letos podpořit ukrajinský reklamní průmysl, oznámil vítěze.

Zdroj: KIAF

Zdroj: KIAF

Kyjevský mezinárodní reklamní festival (KIAF) oznámil vítěze svého 23. ročníku. Odborná porota letos hodnotila 822 prací z 31 zemí. Z českých agentur bodovala Triad Advertising – se svou kampaní Bezpečný domov pro společnost Ikea získala bronz.  

Festival byl letos kvůli invazi Ruska na Ukrajinu pořádán v omezené formě. Nicméně v rámci projektu Ukrainian Creative Stories, který společně zorganizovaly Celoukrajinská reklamní koalice (VRK) a SAR – Asociace marketingové komunikace, bylo možné ukrajinský reklamní průmysl ve válečné době přihláškou podpořit. Cílem bylo jednak získat finanční podporu, ale také ukázat kreativní potenciál ukrajinských kreativců. Ten demonstrují dvě videa Advertising Industry at the war a United Showreel of Ukrainian agencies. 

Součástí letošního ročníku byla také speciální kategorie Positive Change – #StandWithUkraine, jež byla určena pro komunikaci ukazující současnou válečnou situaci na Ukrajině, zločiny proti lidskosti a podporu Ukrajině po celém světě. 

Grand Prix získal litevský projekt „The Most Important Call“, pod kterým je podepsána agentura Not Perfect.

Přehled vítězů naleznete zde.

-stk-