Marketing GroupM vede Šimůnek, manažerkou je Kubešová

pondělí, 13. června 2022, 15:35 Aktuality, Lidé, Reklama MediaGuru

GroupM vytvořila nové pozice pro marketingové řízení. Marketingovým ředitelem se stal Ondřej Šimůnek, marketingovou manažerkou je Monika Kubešová.

Ondřej Šimůnek, Monika Kubešová, zdroj: GroupM

Ondřej Šimůnek, Monika Kubešová, zdroj: GroupM

Do nově vzniklé pozice marketingového ředitele GroupM byl jmenován Ondřej Šimůnek, CEO mediální agentury Wavemaker. Marketingovou manažerkou GroupM se stala Monika Kubešová, marketingová manažerka online marketingové agentury H1.cz.

Šimůnek bude pro brand GroupM zaštiťovat přípravu marketingové strategie a supervizovat marketingové aktivity. Má zkušenosti z mediálních agentur Ark Thompson, Mindshare a MediaVest, agenturu Wavemaker vede od roku 2015. Ve funkci CEO Wavemaker zůstává, část svých pravomocí převádí na nově jmenovaného COO, Michala Bendu.

Kubešová bude mít na starost implementaci marketingové strategie GroupM, a to nejen směrem k trhu, ale také interně k zaměstnancům GroupM. Posledních 6 let působila na obdobné pozici v online marketingové agentuře H1.cz, spadající do skupiny GroupM. Připravovala komunikační strategii a zaštiťovala marketingové aktivity směrem ke klientům i široké online marketingové komunitě. Před mateřskou pauzou působila jako marketingová manažerka vzdělávací společnosti top vision.

„Doposud jsme se v marketingu soustředili hlavně na aktivity značek agentur MediaCom, Wavemaker, Mindshare a H1.cz, “ vysvětluje Jiří Svoboda, CEO GroupM. „V samotné GroupM aktuálně vzniká spousta komplexních projektů s velkou informační hodnotou pro marketéry, stratégy a mediální odborníky. Spustili jsme největší průběžný datový výzkum v České republice, mPanel, a máme v zádech téměř stohlavý digitální hub GroupM Nexus, který rozvíjí služby v oblasti digitálních médií a digitální transformace. To si zasluhuje systematickou marketingovou práci, které se budou Ondřej s Monikou věnovat,“ dodal.

-mav-