McDonald’s si letos připomíná 30 let od vstupu na český trh. Při této příležitosti spouští prodej svého oficiálního McMerche. Trička, mikiny, tepláky, klobouky a batohy bude možné zakoupit v Česku a na Slovensku prostřednictvím módního e-shopu ZOOT od 29. června.
„Naši fanoušci po mekáčovském oblečení již dlouho volají. A kdy jindy jim přinést něco takového, než na kulaté výročí? Kolekce je plná stylového oblečení a doplňků, věříme proto, že si naši zákazníci z originálních kousků vyberou, že je jimi potěšíme a že nám jejich nošením pomůžou oslavit naše zdejší působení. Jen pozor, opravdu se jedná o velmi limitovanou edici,“ říká Jitka Pajurková, ředitelka PR a komunikace společnosti McDonald’s ČR a SK.
Limitovaná edice obsahuje jen omezený počet kusů. V nabídce je tričko Fries s motivem hranolek, mikina Iconic se zlatými oblouky, tepláky World Famous, klobouk Sesame, ponožky s motivy hranolek nebo sezamových semínek či batoh Iconic z kraftového papíru téměř nerozeznatelný od McDonald’s papírového pytlíku na jídlo.
V prodeji bude až do vyprodání zásob. Edice bude podpořena kampaní, do níž jsou zapojeni influenceři Tomáš Zástěra, Andrea Bezděková a Mishala Orth. Poběží na všech online platformách a sociálních sítích jak společnosti McDonald’s, tak i prodejce ZOOT. O PR se stará agentura MSL.
-stk-