Nejlepším eventem roku je akce „Národ sobě – kultura tobě“
Grand Prix soutěže Výroční ceny České eventové asociace putuje do Metronome Production za multižánrový koncert.
Česká eventová asociace (ČEA) vyhlásila 20. června vítěze letošního ročníku soutěže Výroční ceny. Z celkem 22 finalistů na shortlistu bylo rozdáno 15 cen v pěti kategoriích. Grand Prix si odnesla společnost Metronome Production za multižánrový koncert „Národ sobě – kultura tobě“, jehož cílem bylo zkrátit v době lockdownu čekání na restart živé kulturní scény. Akci, jež se konala v prostoru Národního divadla, přenášela živě Česká televize. Financovaly jí Generali Česká pojišťovna a Česká spořitelna. Event byl zároveň oceněn prvním místem v kategorii B2P eventy – na podporu vztahů s veřejností.
Dvě zlatá ocenění, a to v kategorii B2B eventy – na podporu obchodních vztahů a B2C eventy – na podporu vztahů se zákazníky, získala agentura Fox Hunter za event „Pulze – uvedení produktu na český trh“ pro společnost Imperial Brands. Během několika dnů a dílčích eventů byli nejdříve osloveni obchodní partneři, následovala široká veřejnost, potencionální zákazníci z dospělé populace.
V kategorii B2E eventy – na podporu vztahů se zaměstnanci byla první cena udělena agentuře Event Arena za třídenní online konferenci pro LEGO Trading.
Zlato v kategorii Zábava a showbussiness putovalo do společnosti AV Media Events za výstavu „Bylo Nebylo“ ve Fóru Karlín. Ta pomocí technologií pomohla návštěvníků „rozhýbat“ obrazy klasických mistrů i s doprovodným zvukem.
Kategorie Odborné konference, fóra a kongresy zůstala letos bez ocenění.
Přehled vítězů soutěže Výroční ceny České eventové asociace 2022
Umístění |
Název eventového projektu |
Soutěžící |
Klient / Značka |
B2B eventy – na podporu obchodních vztahů |
|||
1. místo |
Fox Hunter |
Imperial Brands / Pulze |
|
2. místo |
XLab & Happenee |
Axis Communications |
|
3. místo |
MVP events |
Vafo Praha / Brit |
|
B2C eventy – na podporu vztahů se zákazníky |
|||
1. místo |
Fox Hunter |
Imperial Brands / Pulze |
|
2. místo |
Borovka Event |
Man Truck & Bus Czech Republic |
|
3. místo |
Entropiq |
McDonald's |
|
B2P eventy – na podporu vztahů s veřejností |
|||
1. místo |
Metronome Production |
Generali Česká pojišťovna & Česká spořitelna |
|
3. místo |
Klasik Moto – Evil Team |
Harley-Davidson Eastern Europe & Russia |
|
2. místo |
Next Level |
Kärcher |
|
B2E eventy – na podporu vztahů se zaměstnanci |
|||
1. místo |
Event Arena |
LEGO Trading |
|
2. místo |
Klasik Moto – Evil Team |
Harley-Davidson Eastern Europe & Russia |
|
3. místo |
Brothers |
Generali Česká pojišťovna |
|
Zábava a showbusiness (veřejné eventy a festivaly) |
|||
1. místo |
AV Media Events |
Fórum Karlín |
|
2. místo |
Playzone |
|
|
3. místo |
Klasik Moto – Evil Team |
|
|
Odborné konference, fóra a kongresy |
|||
neuděleno |
|
|
|
-stk-