Sít čerpacích stanic OMV spustila pro české zákazníky nový věrnostní klub založený na vlastní mobilní aplikaci OMV MyStation. Věrnostní klub nabízí zákazníkům odměny, možností čerpání výhod a také zaváděcí benefity. V nejbližší době do aplikace přibydou také personalizované nabídky na míru podle služeb, které daný zákazník využívá nejčastěji. Česko je první zemí, ve které je aplikace OMV MyStation představena, další evropské země budou následovat.
V rámci věrnostního klubu budou zákazníci sbírat body za čerpání každého litru paliva, nákupy či využití myčky na čerpacích stanicích OMV v ČR. Možnosti využití bodů mohou zákazníci sledovat v ročním a měsíčním katalogu přímo ve své aplikaci, stejně jako všechny aktuálně využitelné odměny, které zobrazuje přímo hlavní strana aplikace MyStation. Zaváděcí i průběžné benefity jsou nastaveny tak, aby zákazník mohl po registraci a prvním načerpání pohonných hmot získat za své body některou z odměn, například kávu zdarma. Na cestách je možné také využít navíc navigaci na nejbližší čerpací stanici OMV.
Do věrnostního klubu OMV MyStation se může zapojit každý zákazník, který používá chytrý telefon s operačním systémem Android nebo iOS. Za registraci do aplikace nyní automaticky získá kupón na 50% slevu na mycí program TopWash a prvních 100 bodů, které může ihned využít. Odměny lze také získat za doporučení nového věrnostního klubu OMV známým. Doporučení je možné zaslat ve zprávě s uvítacím kódem generovaným přímo v aplikaci. OMV MyStation nabízí i služby elektronické peněženky, do níž si uživatelé mohou uložit všechny své věrnostní karty.
„Náš nový věrnostní klub jsme navrhli tak, aby se k nám zákazníci rádi vraceli. Českým řidičům nabízíme dlouhodobé stabilní odměny a již nyní připravujeme atraktivní krátkodobé promoakce. Věrnostní klub vnímáme také jako vhodný nástroj k představení benefitů výjimečných prémiových paliv MaxxMotion, která pochází výhradně z naší vlastní rafinerie ve Vídni. Každý měsíc se v rámci klubu budeme zaměřovat na podporu konkrétního segmentu nabídky,“ říká Michal Janda, marketingový manažer společnosti OMV Česká republika.
O možnosti zapojit se do nového věrnostního klubu OMV informují zákazníky vizuály na všech čerpacích stanicích, obsluha a také probíhající reklamní kampaň.
-mav-