Patrik Schick je novým ambasadorem značky Vivo

čtvrtek, 2. června 2022, 10:05 Aktuality, Marketing, Reklama MediaGuru

Patrik Schick jako ambasador pro český trh pomůže značce Vivo oslovit zákazníky s aktivním životním stylem.

Patrik Schick je ambasadorem značky Vivo, zdroj: Vivo

Patrik Schick je ambasadorem značky Vivo, zdroj: Vivo

Čerstvý vítěz ankety Fotbalista roku, Patrik Schick, spojil své jméno s výrobcem mobilních telefonů Vivo. Má jít i dlouhodobé partnerství, během něhož Schick jako ambasador pro český trh pomůže značce Vivo oslovit zákazníky s aktivním životním stylem.

Spolupráce bude probíhat napříč různými platformami od sociálních sítí a televize, přes OOH, print a BTL & POS materiály až po eventy značky.

„Příležitost stát se ambasadorem značky vivo pro Českou republiku jsem uvítal i s ohledem na její dlouhodobou podporu mezinárodního fotbalu. Jedná se o úspěšnou světovou značku s velkým potenciálem, snahou neustále přicházet s inovacemi a prémiovými telefony. Takový přístup je mi sympatický,“ uvedl Patrik Schick.

„Vivo je značka, která se soustředí především na mladé lidi s aktivním životním stylem.
Patrik Schick dokáže právě tuto cílovou skupinu perfektně oslovit. Patrik je autentická, kreativní osobnost a skvělý fotbalista s globálním dosahem. Jeho nezapomenutelné góly a nasazení, přinášejí všem fanouškům fotbalu úžasné okamžiky. O to samé usilujeme i s našimi telefony a je součástí naší filozofie,“ vysvětlil Kelly Hao, senior viceprezidentka zastoupení společnosti Vivo pro Německo, Českou republiku a Slovensko.

-mav-