Společnost Skrz.cz, jež původně působila jako srovnávač slevových portálů, dokončila transformaci na vyhledávač dovolených. Součástí změny je rebranding s novým logem a vizuální identitou.
„Skrz.cz původně vznikal jako srovnávač slevových portálů. Po letech rozmachu tento segment e-commerce začal upadat, až zcela skončil, proto firma hledala zcela nové působení. Našla ho v podobě cestovního ruchu, který až do roku 2019 nejen v tuzemsku konstatně rostl a zdolával nejrůznější rekordy,” komentuje ředitel portálu Matěj Dvorský.
Vstup do nové sezóny startuje Skrz novým logem a identitou. Původně červenomodrým názvem procházel šíp. Nyní jej střídá jednoduché a zároveň dominantní písmeno S ve světle modré barvě. Jeho ohyby doplňují proti sobě mířící šipky. „Zcela jsme se zbavili červené barvy, která bývá symbolem akčních cen a právě v minulosti odkazovala ke slevám a výprodejům. Modernější logo symbolizuje cestování ve všech podobách a směrech, zatímco hlavní modrá barva je znakem dovolené, modré oblohy a bezstarostnosti,” přibližuje Dvorský s tím, že vizuální změny se promítly také do nového webu.
Firma zároveň chystá televizní kampaň, kterou spustí v první polovině června.
-stk-