Skrz.cz dokončil rebranding, zaměřuje se na cestování

středa, 8. června 2022, 17:40 Aktuality, Reklama MediaGuru

Původně srovnávač slevových portálů Skrz.cz dokončil transformaci na cestovní portál.

Nová vizuální identita portálu Skrz.cz, jenž chce modrou barvou symbolizovat dovolenou, modrou oblohu a bezstarostnost, zdroj: Skrz.cz.

Nová vizuální identita portálu Skrz.cz, jenž chce modrou barvou symbolizovat dovolenou, modrou oblohu a bezstarostnost, zdroj: Skrz.cz.

Společnost Skrz.cz, jež původně působila jako srovnávač slevových portálů, dokončila transformaci na vyhledávač dovolených. Součástí změny je rebranding s novým logem a vizuální identitou.

„Skrz.cz původně vznikal jako srovnávač slevových portálů. Po letech rozmachu tento segment e-commerce začal upadat, až zcela skončil, proto firma hledala zcela nové působení. Našla ho v podobě cestovního ruchu, který až do roku 2019 nejen v tuzemsku konstatně rostl a zdolával nejrůznější rekordy,” komentuje ředitel portálu Matěj Dvorský.

Vstup do nové sezóny startuje Skrz novým logem a identitou. Původně červenomodrým názvem procházel šíp. Nyní jej střídá jednoduché a zároveň dominantní písmeno S ve světle modré barvě. Jeho ohyby doplňují proti sobě mířící šipky. „Zcela jsme se zbavili červené barvy, která bývá symbolem akčních cen a právě v minulosti odkazovala ke slevám a výprodejům. Modernější logo symbolizuje cestování ve všech podobách a směrech, zatímco hlavní modrá barva je znakem dovolené, modré oblohy a bezstarostnosti,” přibližuje Dvorský s tím, že vizuální změny se promítly také do nového webu. 

Firma zároveň chystá televizní kampaň, kterou spustí v první polovině června.

-stk-