Stock uvádí na trh míchané drinky v plechovkách

úterý, 28. června 2022, 06:30 Aktuality, Marketing MediaGuru

Stock Plzeň-Božkov přichází na trh s ready-to-drink novinkami, v plechovkách představí čtyři míchané nápoje.

Stock Plzeň-Božkov představuje čtyři míchané nápoje v plechovkách, zdroj: Stock Plzeň-Božkov.

Stock Plzeň-Božkov představuje čtyři míchané nápoje v plechovkách, zdroj: Stock Plzeň-Božkov.

Společnost Stock Plzeň-Božkov přináší na trh novinku v kategorii ready-to-drink. Uvádí čtyři nové míchané drinky v plechovkách. Reaguje tak nejen na vzrůstající poptávku ze strany spotřebitelů po předem namíchaných drincích, ale také na nejnovější trendy v oblasti alkoholu i tuzemské preference. 

Mezi novinkami se objeví Fernet Stock Bavorák Citrus, tuzemák Božkov Originál & Cola s limetou, vodka Amundsen se sodou v příchuti bezinka a máta nebo borůvkový gin Dynybyl Violettonicem. Značky byly do ready-to-drink nápojů vybrány podle své síly i popularity na trhu. 

„Novinky reagují kromě zájmu spotřebitelů o prémiové míchané drinky v plechovkách také na vzrůstající poptávku po nápojích s obsahem bublinek a perlení. Ať už si tedy vyberou Božkov Originál & Cola s limetou, Fernet Stock Bavorák Citrus, Dynybyl Violet Gin & Tonic, nebo Amundsen Vodka & Soda Bezinka a Máta, čeká na ně nejen praktické balení a perfektně namíchaný drink, který nevyžaduje žádnou další přípravu, ale i příjemná osvěžující chuť bublinek,“ dodává brand manažerka Daniela Froňková.

Novinky budou k dostání od 27. června v řetězcích Makro, Tesco, Billa či Albert. Marketingová podpora bude probíhat zejména v místě prodeje, na sociálních sítích a prostřednictvím PR aktivit. Součástí kampaně bude i spolupráce s Leošem Marešem na Instagramu. 

-stk-