Zlatý středník zveřejnil seznam prací na shortlistu

úterý, 14. června 2022, 10:45 Aktuality, PR MediaGuru

Dvacátý ročník soutěže Zlatý středník zveřejnil shortlist se 176 přihláškami projektů, které postoupily v celkem 29 hlavních a oborových kategoriích.

Ilustrační foto, zdroj: PR Klub

Ilustrační foto, zdroj: PR Klub

Dvacátý ročník soutěže Zlatý středník zveřejnil shortlist se 176 přihláškami projektů, které postoupily v celkem 29 hlavních a oborových kategoriích. Pořádající PR Klub i tento rok zaznamenal rekordní počet přihlášek v celkovém počtu 571. Komunikační projekty a firemní média vyhodnotila téměř stovka porotců zasedajících v 15 porotách.

Mezi nejúspěšnější zadavatele s více než čtyřmi nominacemi na vítězství patří (podle abecedy) Plzeňský Prazdroj, Slovenská sporiteľňa, Škoda Auto a Univerzita Karlova. Mezi agenturami zabodovaly především Boomerang Communication, MSL Czech Republic, SKPR Strategies, Triad Advertising a slovenská Zaraguza. Téměř třetina nominovaných projektů vzešla od zadavatelů ze státní, veřejné nebo neziskové sféry, což je pozitivním ukazatelem zvyšující se kvality jejich komunikace a potřebě využívat komunikační nástroje nad rámec běžného standardu.

Celkem 93 expertů z public relations, marketingu a audiovizuální tvorby vyhodnotilo během jednoho měsíce přihlášky do 29 hlavních a oborových kategorií. Nejpopulárnější hlavní kategorií se letos stala „Integrovaná kampaň“, mezi oborovými pak vede „Průmysl, strojírenství a energetika“.

Vedle trofejí pro vítěze soutěžních kategorií organizátoři ještě udělí prestižní ceny Grand Prix pro Osobnost a Talent PR a také pro Nejlepší agenturu letošního roku. „Projekty a další počiny přihlášené do Zlatého středníku 2022 prokazují mimořádnou profesionalitu týmů, které za nimi stojí, a to jak na straně zadavatelů, tak agentur,“ uvedl Pavel Vlček, předseda Výkonného výboru PR Klubu.

Slavnostní vyhlášení vítězů je naplánováno na 1. září v Praze.

Kompletní shortlist je ke stažení v dokumentu níže.

-mav-