Na pozici Commercial Directora v agentuře Mindsquared nově nastoupil Petr Vančura, který obdobnou roli dosud zastával ve společnosti GroupM. Za sebou má rovněž pětileté působení ve společnosti MediaCom. V mediální agentuře Mindsquared se chce zaměřit zejména na obchodní jednání s klienty i externími dodavateli a přizpůsobení služeb i souvisejících procesů současným tržním potřebám.
V Mindsquared bude mít Petr Vančura na starost zejména budování vztahů s klíčovými partnery a nastavování obchodních podmínek. Jednou z priorit pro následující období je pro Vančuru také adaptace agentury na probíhající změny klientských potřeb a modernizace zaběhlých procesů. „Nejzajímavější výzvu cítím v aktualizaci procesů, které jsou na trhu už roky zažité, ačkoliv pomalu přestávají odpovídat potřebám současných klientů. Klienti dnes požadují stále větší flexibilitu, chtějí své záležitosti řešit bez dlouhodobých závazků a úkolem agentur je na tuto změnu reagovat. je od začátku budována lidmi se stejnou vizí, a proto věřím, že má potenciál být v této oblasti průkopníkem,” říká Vančura.
Agentura Mindsquared vznikla jako mediální divize nové konzultační skupiny Mind2FLO, o jejíž vznik se zasadil Jan Galgonek společně s investičními skupinami KKCG Karla Komárka a Rockaway Capital Jakuba Havrlanta.
-mav-