Plzeňský Prazdroj přivádí na český trh italské pivo Peroni Nastro Azzurro, které staví na spojení pivního zážitku s životním stylem La Dolce Vita a přátelskou atmosférou. Ve vybraných obchodech a restauracích se objevuje od června.
Italského ležáku se v 74 zemích světa prodá ročně více než 5,5 milionů hektolitrů. „Pití piva se odjakživa spojuje s pohodou a zážitky. Kombinace Peroni Nastro Azzurro s lehkou italskou kuchyní nabízí českým milovníkům piva skvělou příležitost užít si tu pravou atmosféru typickou pro Apeninský poloostrov i v Česku,“ říká Paolo Lanzarotti, výkonný ředitel pivovarské společnosti Asahi Europe and International, do jejíž portfolia Peroni Nastro Azzurro patří. Pivní značka vznikla v roce 1963 v podhůří Alp v Lombardii, kde jej začala vařit rodina Peroniových.
„Chceme dopřát českým milovníkům piva zážitek, který mají možnost zažívat na dovolené v Itálii. Proto jsme se stali výhradním distributorem této jedinečné italské pivní ikony. Věříme, že si najde své příznivce a vhodně doplní naše portfolio. Ocení jej všichni, kteří si potrpí na kvalitu, dobré jídlo a pití. Každý, kdo si rád užívá života naplno, ať už při rodinné večeři nebo při posezení s přáteli,“ dodává Roman Trzaskalik, marketingový ředitel Plzeňského Prazdroje.
Peroni Nastro Azzurro se pro český trh vaří výhradně v pivovarech v Bari, Padově a Římě. Je to spodně kvašený ležák zlaté barvy s bílou pěnou. Používá ječný slad obohacený o přídavek kukuřice Nostrano dell’Isola pěstované speciálně pro Peroni, a vyvážený poměr aromatických a hořkých chmelů. Jeho charakter ovlivňuje i měkká voda s minimálním obsahem minerálů. Ležák obsahuje 5,0 % alkoholu a má stupňovitost 11,45 %.
Peroni Nastro Azzurro je na trhu nabízeno ve skleněných 0,33l lahvích, které reprezentují školu italského designu a mají dodat pití piva Peroni šarm a styl. Od června je k dostání ve 160 vybraných prémiových restauracích a barech v Česku a v obchodech Albert, Billa, Rohlík.cz, Makro, JIP a Lidl.
-stk-