Značka Maltesers, pod níž společnost Mars vyrábí čokoládové bonbony, uvedla novou kampaň, která se zaměřuje na podporu zdravé komunikace ve vztazích. V rámci projektu představila interaktivní komunikační hru „Karty, které otevřou srdce,“ která je dostupná na platformě www.maltesers-game.com, zároveň byla vytvořena i limitovaná edice karet ve fyzické podobě. Celý projekt včetně strategie a kreativy vznikl v agentuře MSL, která rovněž koordinuje realizaci kampaně na dalších trzích – na Slovensku, v Rumunsku a Maďarsku – ve spolupráci s partnerskými agenturami.
Hlavním tématem kampaně je důležitost komunikace ve vztazích. Iniciativa poukazuje na sílu slov a vybízí ke sdílení zážitků a emocí. Komunikační karty obsahují otázky, jež mají otevřít konverzaci a prohloubit vzájemný vztah. Ve hře je třicet otázek rozdělených do tří tematických sekcí – vztahy, tabu a sebevědomí. V omezeném množství budou karty k dispozici i fyzicky.
„Při přípravě kreativní strategie kampaně pro nás bylo důležité, aby byl koncept interaktivní a těžil ze zapojení lidí přímo do projektu. Proto jsme zvolili online karetní hru, u které si lidé mohou sami vyzkoušet, jakou sílu má dobře položená otázka a dozvědět se tak něco o druhých i o sobě samotných,“ říká Jana Pfeiferová, PR konzultantka z agentury MSL.
Kampaň byla uvedena na čtyřech trzích – v Čechách, na Slovensku, v Rumunsku a Maďarsku. Česká verze karet vznikla v kooperaci s psychologem Tomášem Kvapilíkem, který ji odborně zaštítil. Iniciativa probíhá ve spolupráci s webem Heroine.cz, který nabídne sérii článků a videí tematizující výhody i úskalí mezilidské komunikace.
„Téma kampaně jsme volili tak, aby souznělo s dlouhodobou komunikační strategií značky. Slogan sladkých medových kuliček obalených v mléčné čokoládě zní ,Ber život s lehkostí‘ a staví na hravosti a myšlence sdílení a užívání si společných chvilek. Komunikační karty jsou koncipovány tak, aby skrze dobře mířené otázky ,otevíraly naše srdce‘ a tak nám pomáhaly posunout naše vztahy na sladší level,“ říká Petra Šebová, Portfolio Lead MW&Food.
-mav-