Společnost Yello, hráč na trhu s energiemi, přichází po dvou letech s novou komunikační kampaní. Jde o taktickou kampaň s cílem komunikovat vybrané benefity energií značky Yello. Strategický přístup a kreativní ztvárnění si vzala na starost agentura Kaspen/Jung von Matt, která obhájila pozici kreativní agentury Yello v jarním výběrovém řízení. Kampaň startuje v pondělí 11. července.
„Aktuální situace na trhu s energiemi je jako jízda na divokém koni. I proto jsme se rozhodli v nové kampani navázat na předchozí úspěšný komunikační koncept, avšak v novém, modernějším pojetí. Divákům chceme připomínat to, co se u nás nikdy nezmění – tedy dlouhodobá stabilita, férový přístup a starostlivost o naše zákazníky,“ říká Michal Kulig, ředitel společnosti Yello v České republice. Příběh je sice nově pojatý, navazuje ale na komunikaci, kterou si lidé pamatují z předchozích kampaní.
Nová reklamní kampaň prezentuje benefity spolupráce se značkou Yello prostřednictvím rozhovorů s každodenními klienty – domácími spotřebiči –, kteří si pochvalují dodávky energie od Yello. Do role signifikantního tazatele byla zvolena lampička, která si povídá se svými kolegy – dalšími spotřebiči. Společné je pro spotřebiče světelně pulzující mluvítko – to odkazuje na palubní počítač HAL 9000 z vesmírné lodi Discovery One v příběhu Arthura C. Clarka Vesmírná odysea.
Jde už o třetí kampaň. Zatímco první byla čistě akviziční a animovaným způsobem poukazovala na to, že Yello dokáže elektřinu i plyn dodávat výhodněji, druhá s novým konceptem, ve kterém se poprvé v hlavní roli představily spotřebiče, zdůrazňovala etablování značky – opět převážně animovaným způsobem.
Reklamní kampaň poprvé upustila od žlutého, čistě animovaného ztvárnění a používá celobarevný hraný formát s prvky animací.
-mav-