Obchodní řetězec Albert startuje 17. srpna novou věrnostní kampaň, v níž cílí nejen na děti a jejich návrat do škol, ale i na domácí mazlíčky. Pro děti nabízí elektroniku Niceboy, s níž by měl být návrat do školy příjemnější, pro domácí mazlíčky jsou připraveny hračky, pelíšky a další doplňky od značek Akinu a Huhu Bamboo za zvýhodněné ceny.
„Rozhodli jsme se s letošní kampaní začátek školního roku zpříjemnit a přichystali jsme tak stylovou výbavu pro každý den,“ vysvětluje smysl kampaně Kateřina Hanušová z oddělení marketingu obchodů Albert. Zákazníci za nasbírané body získat výbavu od značky Niceboy se slevou až 60 %. Vybírat mohou z produktů pro každodenní používání, jako jsou chytré hodinky či sluchátka. Rozšířit mohou ale i svou gaming výbavu s počítačovou myší, podsvícenou klávesnicí či bezdrátovým reproduktorem. K dostání jsou ve všech supermarketech a hypermarketech.
„Poprvé jsme se rozhodli do naší kampaně přidat i hračky a doplňky pro naše chlupaté miláčky. Vybírali jsme z těch nejoblíbenějších produktů a věříme, že budou mít u zvířecích zákazníků úspěch,“ dodává k doplňkové kampani Kateřina Hanušová. Produkty od značky Akinu a Huhu Bamboo jsou k dostání se slevou až 65 %, pouze v hypermarketech Albert.
Zákazníci získají za každých 200 korun vynaložených na nákup zboží v obchodech Albert jeden bod. Body navíc lze získat i za partnerské produkty, které jsou označeny vždy v aktuálním letáku. V této kampani sbírají zákazníci pouze osm bodů. Albert dává jako dárek v případě používání klasické papírové kartičky tři body, při využití aplikace Můj Albert navíc místo tří bodů dokonce čtyři. Kampaň probíhá od 17. srpna do 4. října, nebo do vyčerpání zásob.
-stk-