Generali Česká pojišťovna uvádí novou vizuální identitu, kterou – kromě mateřské italské Generali – z celé pojišťovací skupiny ostatní trhy zatím teprve chystají nasadit. Představí ji v reklamní kampani, do komunikace se bude propisovat postupně.
Hlavní motiv nového vizuálního stylu vychází z aktuálního loga pojišťovny – konkrétně je odkazem na křídlo lva. „Tento tvar budeme využívat při tvorbě veškeré grafiky v obrysu nebo v plné barvě. Oříznutý nebo úplný, objevit se může také jako ořezová maska, pole pro logo či texty nebo s ním budeme pracovat čistě jako s texturou,“ přibližuje detaily Zdeněk Mrkva, senior manažer marketingové komunikace Generali České pojišťovny.
Součástí novinek je i upravená barevnost a další sada změn, která má propůjčit vizuálnímu vyjádření pojišťovny větší jednoduchost a současně dynamiku. „Vizuální podobu komunikace opět posouváme více k modernímu stylu a větší rozpoznatelnosti, která není založená jen na velikosti loga,“ doplňuje Zdeněk Mrkva.
Nová vizuální identita se představuje v rámci aktuální mediální kampaně s názvem „Jedinečně úžasní“, jež se celá nese v duchu hesla „Každý z vás je jedinečný, a stejně unikátní jsou i naše řešení“. Do popředí klade individualitu klientů a komunikuje připravenost společnosti nabídnout každému řešení na míru.
Kampaň je k vidění v televizi a na internetu, kde využije video, display bannery, branding i sociální sítě. Propíše se také do místa prodeje a PR.
Reklamní spot vznikl v Lisabonu za účasti vice než padesátky herců z celého světa. Hudbu tvoří remix skladby Your Turn skupiny MGHTY.„Pro domácí trh jsme ho samozřejmě částečně upravili tak, aby odpovídal českým zvyklostem. Výsledek je tak skutečným originálem. Česká premiéra je současně absolutní globální premiérou spotu,” vysvětluje Zdeněk Mrkva.
Za novou vizuální identitou i kampaní stojí londýnská agentura Dentsu Creative (dříve Dentsu McGarryBowen). Produkci zajistila společnost Rattling Stick.
-stk-