Hrubé investice do reklamy za sedm měsíců rostly o 13 %
Hrubé investice do nákupu reklamního prostoru v médiích se za prvních sedm měsíců roku zvýšily o téměř 13 %.
Hrubé investice do nákupu reklamního prostoru v médiích se za prvních sedm měsíců roku zvýšily o téměř 13 %. Ukazuje to monitoring AdIntel od Nielsen Admopshere. Objemově nejsilnější zůstává televizní reklama, nejvyšší meziroční růst si v letošním roce zatím připisuje venkovní reklama (+27 %). Všechny monitorované mediatypy ale vykazují dvouciferný růst.
V červenci byly ale meziroční nárůsty nižší a v případě venkovní reklamy dokonce investice mírně poklesly. Nejsilnějšími zadavateli v červenci byly společnosti Kaufland, Simply You a Lidl.
V přehledu monitorovaných investic se neobjevují investice do internetové reklamy, a to proto, že internet je v monitoringu zastoupen jen některými formáty a nepostihuje tak kompletní výdaje do internetové reklamy.
Znovu upozorňujeme, že monitorované investice neodpovídají reálným investicím, které za nákup reklamy do médií proudí. Naznačují ale trend vývoje.
-mav-