Media Club loni zvýšil hrubý zisk na 818 mil. Kč
Zastupitelství Media Club loni zaznamenalo stabilní poptávku ze strany klientů oproti roku 2020, kdy docházelo ke změně chování spotřebitelů kvůli covidu.
Zastupitelství Media Club dosáhlo za rok 2021 zisku před zdaněním ve výši 818 mil. Kč (meziročně +87 %). Celkové čisté tržby ze všech obchodovaných mediatypů představovaly 5,2 mld. Kč.
Společnost v oficiálním oznámení uvedla, že mezi televizní reklamou Media Clubu nadále dominoval prodej reklamy na kanálech skupiny Prima, jejichž podíl sledovanosti ve strategické cílové skupině 15–69 let rostl, a díky tomu se navýšil i objem odbavených GRPs. Hrubé tržby z prodeje televizní reklamy v roce 2021 dosáhly téměř 4,2 mld. Kč. Media Club dosáhl v cílové skupině 15–69 let podílu 34,42 %, což byl nejvyšší výsledek.
Hrubé tržby z prodeje rozhlasové reklamy dosáhly 819 mil. Kč. V online se zvýšila poptávka po prodeji videoreklamy, bannerů a programatické reklamy, jejíž objem se zdvojnásobil. Za prodej online služeb měl Media Club hrubé tržby ve výši 180 mil. Kč.
Společnost konstatovala, že loni zaznamenala stabilní poptávku ze strany klientů oproti roku 2020, kdy docházelo ke změně chování spotřebitelů vlivem proticovidových opatření.
Media Club zastupuje na reklamním trhu televizní kanály skupiny Prima, Barrandov, Óčko a další tematické stanice. Na rozhlasovém trhu prodává reklamu pro všechna celoplošná komerční rádia (Impuls, Evropa 2, Frekvence 1) a zajišťuje i reklamu pro rádia, která jsou majetkově propojená s TV Prima (tj. např. Kiss, Country, Beat, Radio 1 a další). Na internetovém trhu je jejím nejsilnějším médiem iPrima.cz.
-mav-