Na český trh vstupuje francouzská módní značka JOTT

pondělí, 22. srpna 2022, 14:55 Aktuality, Marketing, Retail MediaGuru

Společnost Urban Brands přináší na český trh francouzskou módní značku JOTT.

Zdroj: JOTT

Zdroj: JOTT

Do České republiky vstupuje nová módní značka JOTT, jež je původem z francouzské Marseille. V tuzemsku ji bude zastupovat společnost Urban Brands, která otevře 9. září první kamenný obchod v Praze v obchodním centru Westfield Chodov. 

„V dalších měsících plánujeme otevření dalších dvou prodejen. Ty budou klíčovým prodejním kanálem, které doplní i prodej na vlastním e-shopu,“ říká Tomáš Žaloudek, jednatel společnosti Urban Brands, která značku bude zastupovat nejen v Česku, ale také na Slovensku, kde bude obchod ot v Rakousku, Maďarsku a Rumunsku. E-shop bude spuštěný 31. srpna. 

Značka JOTT, jejíž název odkazuje ke spojení Just Over The Top, vznikla v roce 2010, kdy ji založili bratranci Mathieu a Nicolas Gourdikianovi z Marseille. V roce 2021 do ní vstoupil investor – fond L Catterton, patřící do skupin LVMH. První roky značka fungovala pouze na francouzském trhu, kde se prosadila v kategorii lehkých bund. S novými investory vzrostla chuť k  zahraniční expanzi – nejdříve do Německa a Beneluxu, nyní i do dalších zemí včetně střední Evropy.  Aktuálně má JOTT po Evropě 15 obchodů a otevírá nové, kromě Prahy v těchto měsících také v Bratislavě, Vídni, Varšavě, Lisabonu či Amsterdamu.

JOTT sází na odvážný a specifický design, v němž kombinuje lehký materiál s prošitím a širokým množstvím barev. „Značka byla průkopníkem prémiového městského ležérního oblečení prostřednictvím stylových, vysoce kvalitních a cenově dostupných produktů, které lze nosit při různých příležitostech,“ dodává Tomáš Žaloudek. 

JOTT nabízí dámskou i pánskou kolekci, nechybí ani produkty určené pro nejmenší. K výběru budou vypasované bundy, volné střihy či pro přechodné podzimní a jarní období vesty.  Značka se odlišuje také svojí rozmanitou paletou barev.  

-stk-