Petra Jankovičová, zakladatelka a spolumajitelka agentury Triad Prague, mění působiště. Nastoupila do vedení českého start-upu Madmonq, který vyrábí suplementy pro hráče videoher. Chopí se pozice CMO, v níž nahradí Petra Andrýska, jenž se posouvá do role šéfa business developmentu a innovations.
„Rezonuje se mnou mise firmy: zlepšovat zdraví gamerů a přesvědčit je, že jejich tělo je ten nejdůležitější kus hardwaru. Celý můj život vyhledávám projekty se společenským dopadem a tady ho cítím. Navíc mě baví stavět a rozvíjet týmy a dávat věcem strukturu, bez které nelze škálovat. A právě to teď 15hlavý Madmonq potřebuje,” komentuje Jankovičová.
Petra Jankovičová byla posledních 10 let spjata s agenturou Triad, kterou spoluvlastní. Mezi její klienty patří například IKEA, Tchibo nebo Plzeňský Prazdroj. Dříve se starala o PR aktivity slovenské pobočky společnosti Microsoft, pracovala také jako vedoucí PR a online komunikace TEDx Bratislava. Je členkou prezidia AKA, kde se věnuje projektům zaměřených na etiku, samoregulaci v oblasti influencer marketingu a brand safety. Věnuje se mentoringu v rámci komunity Femme Palette.
-stk-