Dáme jídlo má nový inzertní prostor v aplikaci i na webu

pondělí, 19. září 2022, 07:05 Aktuality, Retail, Reklama MediaGuru

Společnost Dáme jídlo nabízí nový inzertní prostor v rozhraní aplikace a na webu.

Ilustrační foto, zdroj: Dáme jídlo

Ilustrační foto, zdroj: Dáme jídlo

Společnost Dáme jídlo nabízí nový inzertní prostor v rozhraní aplikace a na webu. Reklamu zobrazí zákazníkům při čekání na jídlo, a to ve formách až 30vteřinového videa nebo statického banneru. Mezi první inzerenty, kteří se tento formát rozhodli využít, patří značky jako Disney+ a Pepsi

„Disney+ byl náš první odvážný klient. V rámci kampaně se potvrzují naše očekávání. Vždy, když se zákazníci vrátí ke sledování stavu objednávky, věnují trochu svého času i sledování video spotů. Podle prvních čísel si 87 % uživatelů přehrálo celý reklamní spot a 90 % zákazníků ho sledovalo více než za půlku,“ říká Lukáš Beňo, head of sales performance and support pro Česko a Slovensko. 

Reklamou na platformách Dáme jídlo a Dáme market mohou inzerenti zasáhnout až 60 % české populace, uživatelé objednávají ve 180 obcích a městech po celé ČR. Formát je vhodný zejména pro takové služby a produkty, které cílí na širokou základnu konzumentů. S prodejem reklamního prostoru pomáhá společnosti Dáme jídlo mediální divize společnosti Publicis Groupe.

-mav-