DDB otevírá v Praze agenturu na módní inovace DDB Fresh
Nová specializovaná agentura v síti DDB Europe, DDB Fresh, se zaměří na módní inovace a udržitelnost.
Agentura DDB Europe spouští novou agenturu DDB Fresh, která se zaměří na módní inovace pro značky z nemódních odvětví. Podobně jako gamingová DDB FTW (For The Win), která vznikla koncem roku 2020, bude i tato celosvětová iniciativa řízená z Prahy, a to pod vedením Darka Silajdžiće.
Nová agentura se věnuje tvorbě specializovaných produktů a kampaní, kombinujících módu, funkčnost, technologie a udržitelný přístup. Agenturu se sídlem v Praze tvoří tým specialistů na módu a produktové inovace. Ti mají zkušenosti s prací v oblastech módy, technologií, inovací, reklamy, gamingu a experience designu pro značky jako jsou Adidas, H&M, McDonald's nebo Riot Games. V současnosti nová agentura připravuje projekty pro některé světové značky.
„Za zrodem DDB Fresh stojí naše společná vášeň pro inovace a módu, a to, co dokážou světu přinést. Věříme, že každá značka může ovlivňovat změnu chování a mít pozitivní dopad na stále urgentnější problémy, které přináší klimatická krize. Naším cílem je proto měnit tyto značky v kulturní ikony a pomáhat jim zasloužit se o udržitelnější svět,” uvedl Darko Silajdžić, Executive Group Chairman pro DDB Prague Group.
DDB Fresh je součástí skupiny Omnicom, globální sítě společností, které poskytují marketingové a komunikační služby více než 5000 klientům v 70 zemích světa.
Darko Silajdžić vede lokální agenturu DDB Prague, kterou tvoří kreativní agentura DDB Prague, světová gamingová síť DDB For the Win, produkční studio Fame Factory a nově také čerstvě vzniklá fashion agentura DDB Fresh. Darko Silajdžić se zaměřuje na rozvoj lokální skupiny a inovace v rámci globální sítě.
-mav-