Králové s Márou převzali Chapter, nabídnou vlastní eventy

úterý, 20. září 2022, 07:15 Aktuality, Reklama, Marketing MediaGuru

Agentura Socialpark bratří Králů se přestěhovala do nových prostor Chapter. Ve spolupráci s Petrem Márou plánují i vlastní eventy.

Petr Mára a bratři Jirka a Petr Královi přebírají holešovický prostor Chapter, zdroj: Chapter.

Petr Mára a bratři Jirka a Petr Královi přebírají holešovický prostor Chapter, zdroj: Chapter.

Prostor Chapter s holešovickou adresou U Průhonu čp. 0 začíná novou kapitolu. Nově v něm sídlí agentura Socialpark bratrů Jirky a Petra Králových a s nimi i Petr Mára. Prostory je možné si pronajmout například na konference, večírky, workshopy nebo na natáčení a focení. Od nového roku jsou v plánu i vlastní eventy. 

Pokud jde o pronájem prostor, tak věříme, že zaujme především fotografy a videomakery, kteří zde budou chtít realizovat své projekty. Samozřejmě vítáme všechny firmy a produkce, kterým se prostory Chapteru líbí a chtějí svým klientům či zaměstnancům nabídnout event v našem prostředí. To je sice na pohled industriální a plné originálních prvků, ale také velmi příjemné a ,domácké'. Lidé se tady podle našich dosavadních zkušeností cítí velmi dobře,“ přibližuje za Chapter jeho COO Dominik Müller. 

Chapter nechce prostor jen pronajímat, ale pokud o to bude zájem, postaví i event na klíč – zařídí catering, livestream, domluví hosty i techniku.

„Ve fázi příprav jsou naše vlastní eventy, se kterými počítáme od nového roku. Formuje se nám představa, komu budou určeny a samozřejmě vyjdeme z oblastí, které jsou nám blízké a v nichž se pohybujeme. Vedle technologií to bude určitě marketing, sociální sítě a veškeré aktuální trendy. Už teď ale víme, že půjdeme cestou kvality, nikoliv kvantity. Chceme pořádat akce spíše pro menší okruh lidí, ale na špičkové úrovni,“ popisuje Müller s tím, že see rovněž nabízí využívat Chapter také jako místo pro vytváření vlastního obsahu.

Rádi bychom vytvořili kreativní hub, ve kterém se budou hezké věci nejen odehrávat, ale také vytvářet. Ostatně setkávání a word of mouth má pořád obrovskou sílu,“ dodává Müller. 

-stk-