Na shortlistu Golden Drum je kampaň od Leo Burnett

úterý, 20. září 2022, 12:55 Aktuality, Reklama MediaGuru

Kampaň propagující zaměstnanecké benefity Flexi Pass od společnosti Sodexo se dostala do finále festivalu Golden Drum.

Zdroj: Sodexo

Zdroj: Sodexo

Kreativní festival Golden Drum oznámil shortlist své soutěže. Z českých agentur bodovala jen agentura Leo Burnett, jež zaujala svou kampaní pro firmu Sodexo a její zaměstnanecké benefity Flexi Pass.

Kampaň staví na sérii vizuálů vytoužených zaměstnaneckých benefitů od dovolené až po návštěvu galerie. Při bližším pohledu jsou však vizuály složeny z meetingů přeplněného kalendáře. Na shortlist se dostala v kategoriích Design – Posters a Print – Health, Beauty & Wellness. 

Vyhlášení vítězů proběhne 23. září v chorvatské Rovinj, kde se ve dnech 22. až 25. září odehraje Weekend Media Festival.

-stk-