Společnost zabývající se zprostředkováváním plateb v oblasti elektronického obchodování Klarna vstupuje do České republiky. Čeští zákazníci mohou tak u vybraných maloobchodních partnerů a prostřednictvím online aplikace Klarna využívat službu „Pay in 3“. Ta jim umožní rozdělit nákup do tří bezúročných plateb hrazených každých 30 dní od nákupu.
Možnost flexibilních plateb společnosti Klarna již využívá více než 450000 maloobchodních partnerů na celém světě. V České republice se mezi první partnery zařadily společnosti H&M, síť lékáren Pilulka či český Footshop.
„Ačkoliv e-commerce v České republice roste ohromujícím tempem, nákupní proces je zde stále komplikovaný a plný nejistot. Čeští zákazníci si zboží objednané online chtějí před zaplacením prohlédnout a osahat, ale jejich možnosti jsou omezené na zastaralé platby na dobírku či na využívání drahých kreditních karet,” říká Sebastian Siemiatkowski, CEO a spoluzakladatel společnosti Klarna, a dodává: „Díky bezúročné službě Pay in 3, kterou Klarna nabízí, nově českým zákazníkům poskytneme možnost jednoduché platby na jedno kliknutí, která jim umožní nakupovat flexibilněji a s větší jistotou. Kromě samotné platby umožňuje aplikace Klarna nakupujícím bezproblémově sledovat vlastní objednávky, postarat se o vrácení zboží a kontrolovat svůj rozpočet, čímž zefektivňuje celý nákupní proces.”
Rozdělení platby u maloobchodních partnerů funguje u partnerů i přímo v aplikaci Klarna, jež má celosvětově více než 23 milionů aktivních uživatelů měsíčně a nabízí širokou řadu funkcí. Zákazníci s ní mohou sledovat veškeré platby, spravovat své objednávky a udržovat si přehled nad financemi. Aplikace jim zároveň přináší nabídky od vybraných značek, uchovává věrnostní karty a umožňuje zodpovědnější nakupování díky zobrazení uhlíkové stopy, která za jejich nákupy stojí
„Díky naší rychle rostoucí síti partnerů se nám podařil úspěšný vstup na český trh. Věříme, že nadcházející vánoční sezona tento trend potvrdí. Naším cílem je pomoci českým obchodníkům přizpůsobit se novým spotřebitelským požadavkům a díky naší schopnosti oslovit nové zákazníky napříč celou Evropou se tak stát jejich hlavním motorem růstu,” vysvětluje Tereza Obrtáč, ředitelka společnosti Klarna pro Českou republiku.
-stk-