Tváří nové kampaně CZC s názvem „Be a Gamer“ je kuchař Jiří Babica, který je mezi geeky známý kuchařkou „Ich bin ein Gamer“. V kampani zapéká herní toasty přímo v notebooku, pro herní myši vaří herní podložky a nechybí ani Kapr Strike odkazující na střílečku Counter-Strike. Kampaň potrvá celé září a kromě slev na elektroniku nabízí i soutěž o herní vybavení v hodnotě 100 tisíc Kč.
„Neměli jsme na Forejta, tak jsme tam dali Babicu,“ glosuje s nadsázkou novou kampaň marketingový ředitel CZC Milan Duda. „Baví nás dělat marketing hraně, a přesně o tom je série videí pro kampaň Be a Gamer, která po pár letech potřebovala trochu okořenit. Jirka Babica je díky své kulinářské show mezi herní komunitou legendární, takže bylo jasné, že recept, ve které propojíme jeho kulinářský svět s naším světem elektroniky, bude mezi hráči rezonovat,“ dodává Milan Duda. Ze série videí jsou publikované zatím dvě.
Videa budou postupně vycházet celé září na sociálních sítích CZC včetně YouTube, Facebooku, Instagramu a nově i na CZC TikToku. Tvář Jiřího Babici se dále objeví na vizuálech ke kampani, v online kanálech včetně displejové reklamy a na webu CZC. Kampaň vznikla ve spolupráci s agenturou DDB FTW, produkcí Fame Factory. Pod konceptem se podepsali studenti MKPR.
-mav-