Společnost O2 si vybrala agenturu Acomware, aby jí zajistila kompletní služby digitálního marketingu, a to jak pro B2C, tak B2B segment.
„V rámci této spolupráce je naším primárním focusem výkon, a to zejména prostřednictvím PPC kampaní, kampaní na sociálních sítích či za využití ostatních typů programatického nákupu. Další z oblastí, které pro O2 zajišťujeme, je kompletní media planning, nákup mediálního prostoru v přímém prodeji a zvýšení dosahu vlastního obsahu O2 na sociálních sítích,“ uvádí COO agentury Acomware Dušan Smoljak.ee
Acomware se stará o kampaně pro jednotlivé produkty, jako je Internet, O2TV, Volání nebo Mobilní telefony, dále o aplikace Moje O2 či O2 Knihovna a v neposlední řadě i o kampaně dalších divizí, například HR nebo Nadace O2. Marketingové služby rovněž poskytuje i divizi B2B, pro oblasti jako kybernetická bezpečnost či datová centra.
„Velice pozitivně vnímáme aktivní přístup klienta k testování nových typů kampaní, optimalizace nebo umístění, a to i v rámci méně tradičních komunikačních kanálů, jako je TikTok, Snapchat, Bing, a podobně,“ dodává CEO agentury David Vurma. Agentura se již spolupodílela na několika kampaních, například na O2 Spolu nebo na kampani zaměřené na novinku v podobě 5G internetu na doma.
-stk-