Značka Pilsner Urquell bude nově rozpoznatelná i po sluchu. Její součástí se stane audio branding, který bude značku reprezentovat při nejrůznějších příležitostech. Vytvořila jej hudební agentura MassiveMusic, která se při jeho tvorbě nechala inspirovat samotnou chutí plzeňského ležáku i typickými zvuky pivovaru.
Natáčení zvuků i hudebních motivů probíhalo přímo v pivovaru, výsledné skládání a ladění celého audio loga proběhlo ve studiu MassiveMusic v Londýně. V průběhu se pracovalo s několika verzemi, ze kterých nakonec vykrystalizovala finální podoba zvukové stopy.
„Vydali jsme se do pivovaru, protože je srdcem značky. Jde o úžasné místo se silným dědictvím a příběhem,“ vysvětluje Joe Bush, Senior Creative Strategist z MassiveMusic. „Ochutnali jsme pivo a natočili zvuky klíčových míst pivovaru, údery bednářů, tóny měděných tanků i tradičního náčiní používaného v procesu vaření piva. Přímo v pivovaru jsme natáčeli i hudební doprovod. Do jádra zvukové identity Pilsner Urquell jsme tak vložili nejen charakteristiky reprezentující řemeslo a tradici značky, ale především její současnost a energii, stejně jako vášeň spotřebitelů, kteří ji milují. Audio branding Pilsner Urquell tvoří dobře zapamatovatelnou harmonii zvuků, která v budoucnu pomůže zlepšit vnímání značky,“ dodává.
„Naším cílem bylo vytvořit identitu, která bude vyjadřovat podstatu značky Pilsner Urquell, její historii, tradici, ale i současnost a budoucnost. Audio branding bude nedílnou součástí nejen naší komunikace, ale všech míst, na kterých se může spotřebitel setkat s naším pivem, naší značkou. Již nyní je součástí naší televizní reklamy v Česku, použili jsme ho při vyhlášení soutěže nejlepších výčepních Pilsner Urquell Master Bartender a bude součástí všech nadcházejících komunikačních aktivit. Věříme, že rozšíří zákazníkův zážitek spojený se značkou, už to nebude jen plná chuť, nádherná zlatá barva s krémovou pěnou, ale i charakteristický zvuk,“ říká Zuzana Dudová, Global Marketing Manager značky Pilsner Urquell.
-stk-