Rezervace se Amazing Places vyplácí, přibudou nové vouchery

středa, 21. září 2022, 17:15 Aktuality, Marketing, Reklama MediaGuru

Amazing Places má rok od spuštění rezervačního systému. Na podzim přidává nový design dárkových voucherů.

Zdroj: Amazing Places

Zdroj: Amazing Places

Cestovatelský projekt Amazing Places před rokem spustil nový web s vlastním rezervačním systémem. Z propagačního nástroje se tak stal prodejním kanálem, přes který bylo provedeno více než 3500 rezervací. Rezervační systém propaguje kampaní „Rezervuj“. Zároveň přidává nové dárkové vouchery. 

S novým webem s rezervačním systémem stoupla i měsíční návštěvnost. Zatímco v roce 2020 evidovaly Amazing Places mezi 100 až 115 tisíci návštěv měsíčně, loni 125 tisíc, tak letos už 160 tisíc. Zvýšení návštěvnosti však podle slov Petra Kotíka, zakladatele projektu, primárním cílem nebylo: „Šlo o přerod z inspirativního webu do prodejního portálu. Aby se naši stávající návštěvníci naučili přes nás své pobyty i rezervovat.“

„K podpoře rezervačního systému nám kontinuálně od letošního dubna běží online kampaň Rezervuj. Naši značku Amazing Places je vidět také v offline prostředí v pražském metru anebo při zápasech hokejové Sparty,“ komentuje podporu rezervačního systému Klára Honzíková, která má v Amazing Places na starosti marketing.

Nejprodávanější jsou wellness hotely – tři z nich jsou v TOP 5 nejprodávanějších míst. Rezervace si lidé nejčastěji dělají ve městech Český Krumlov, Jeseník, Mikulov, Poděbrady a Pec pod Sněžkou. Průměrná výše rezervace je osm tisíc korun. 

„Rezervační systém jsme spustili především kvůli naši partnerům - majitelům kouzelných míst. Stali jsme se kromě propagačního nástroje jejich dalším prodejním kanálem. U některých míst dokonce významným, neboť část z nich má náš rezervační systém jako jediný zdroj rezervací,“ vysvětluje Petr Kotík.

Na podzim Amazing Places rozšiřuje také nabídku svých dárkových voucherů, které jsou pod hlavičkou „Darujte zážitky, ne věci“ k zakoupení od roku 2019. Zatím se jich prodalo přes 20 tisíc a více než polovina byla v elektronické podobě.

„Základní vizuál našich voucherů je od začátku neměnný. Koncem loňského roku jsme však klientům nabídli zelenou vánoční verzi a od letošního podzimu jsme přidali další dvě podoby. Modrou – narozeninovou a červenou – z lásky,“ doplňuje Kotík. 

Průměrná hodnota zakoupeného voucheru je čtyři tisíce korun a strategickým obdobím jejich nákupu je období od poloviny listopadu do Vánoc. Nakupující využijí valnou většinu voucherů, navíc ve většině případů je následná rezervace ve vyšší hodnotě a pro jednotlivá místa tak znamená voucher vyšší tržby díky delšímu ubytování či nákupu dalších služeb v místě pobytu. Meziročně dochází k nárůstu prodeje voucherů o cca 30 procent. 

Klienti mají nákup voucheru zaznamenaný ve svém uživatelském účtu a Amazing Places plánují pro svou pravidelnou klientelu i novinku v podobě věrnostního programu. 

-stk-