Společnost Lenovo uvedla s koncem léta novou kampaň zaměřenou na segment prémiových tabletů. Hlavním roli v sérii spotů ztvárnil komik Richard Genzer. Cílem kampaně je přiblížit nové tablety řady P širokému publiku a ukázat, že jejich využití je možné kdekoliv. Několikasekundové gagy zobrazují Genzera v zapeklitých situacích, které díky tabletům vyřeší a uzavírá výstup sloganem „s tablety Lenovo dokážete cokoliv“.
Společnost Lenovo registruje rostoucí zájem o prémiové tablety. „Nároky na tablety se za poslední roky opravdu zvýšily. Rozhodujícími aspekty pro koupi produktu je především kvalita provedení, displej, výdrž baterie a výkon než samotná cena produktu,“ přiblížila Kateřina Bryndová, marketingová specialistka pro Lenovo Consumer. Období hybridní práce z domova tento trend navíc umocnilo a na scénu tak přicházejí výkonné tablety jako Tab P11 Pro či Tab P12 Pro.
Kampaň vznikla pod křídly agentury FleishmanHillard ve spolupráci s agenturou DDB a diváci ji budou mít možnost vidět online a na komunikačních kanálech Lenova.
-mav-