A 11 mění Regionální televizi na Náš Region TV, chce další kanály
Mediální skupina A 11 přejmenuje od listopadu Regionální televizi na Náš Region TV. Na televizním trhu se pak chce dál rozšiřovat.
Mediální společnost A 11 rozšířila v letošním roce svůj mediální záběr i na televizní trh. Získáním většinového podílu v Regionální televizi.cz, která se od 1. listopadu 2022 mění na Náš Region TV, ale nechce s aktivitami na televizním trhu skončit. „Rádi bychom se v televizním světě etablovali a toto je náš první krůček k tomu, abychom se posunuli dál i v této nelehké době do televizní zábavy," řekl na úterním setkání s partnery ředitel A 11 Aleš Zavoral.
A 11 je v současnosti 60% vlastníkem Regionální televize.cz. Podle své vlajkové značky ji přejmenovává na Náš Region TV. Televizi tak plně integruje do projektu Náš Region, pod který spadají desítky mutací bezplatných lokálních novin, ale i volně prodejné lifestylové časopisy Náš Region Pro ženy a Náš Region Křížovky. „Nevidím na trhu moc vhodnějších médií, která by tak dobře zapadala do našeho stávajícího portfolia. Ze spojení lokálních printových titulů a televize budou mít užitek nejen diváci, kterým chceme časem přinést nové pořady, ale i inzertní klienti. Těm nabídneme skutečně masivní zásah s možností cílit hyperlokálně i na celostátní úrovni,“ upřesnil na setkání s klienty Zavoral.
Menšinový, 20% podíl, drží její zakladatelka Eva Stejskalová a zbývajících 20 % mediální společnost Our Media. Zájmem A 11 je rozšířit dosah stanice Náš Region TV, a proto bude usilovat o její návrat do digitálního terestrického vysílání DVB-T2. Vysílat bude i na webu NášRegionTV.cz a chce investovat i do zkvalitnění programu. „Naším cílem je dostat televizi k maximálnímu množství diváků a využít synergie s redakcemi novin Náš Region,“ dodal Zavoral.
Ředitelkou televize zůstává i nadále její zakladatelka Eva Stejskalová. „Noviny Náš Region dokázaly za posledních několik let působivě posílit ve všech regionech a proto se těším, že do druhé dekády svého působení vstoupí televize s takto silným a energickým partnerem,“ uvedla Stejskalová.
Z pohledu hospodářských výsledků by měl být letošní rok pro A 11 ještě úspěšnější než rok loňský. „Za letošní rok očekáváme ještě lepší výsledky. Víme, že jdeme správným směrem," zmínil dále Aleš Zavoral. V loňském roce A 11 zčtyřnásobila tržby na 330 mil. Kč a dosáhla čistého zisku téměř 6 mil. Kč.
Novým majitelem A 11 se letos na jaře stala společnost A 11 Group, která zastřešuje podnikatelské aktivity Daniela Šopova a Aleše Zavorala. A 11 Group se kromě médií zaměřuje na energetiku, development a zdravotnictví a spravuje majetek přesahující jednu miliardu korun.
S rostoucím záběrem mediální skupiny dojde také k přestěhování do nového sídla. Z pražského Ortenova náměstí se A 11 přestěhuje do Košířů.
Vedle regionálních titulů Náš Region a pražských lokálních titulů Vaše... je A 11 vydavatelem také odborných časopisů (např. Ze Zdravotnictví, Profi Medicína, Profi HR, Profi Poradenství & Finance a další), prémiových časopisů (CEO, Lawyers & Businesss, Premium Guide, Innovation, Estate & Business) a lifestylových titulů (např. Sorry, Mladý svět, Náš Region pro ženy, dětský časopis Špuntíci a další). Je také menšinovým vlastníkem Rádia Západ a rádia Samson.
-mav-