Datart přichází s novou komunikací svých služeb. Pracuje se stávajícím konceptem od WMC Grey a zasazuje do něj nové motivy.
Imaginární vesmír Datartu nově expanduje do domácího prostředí, kde si hlavní postava v podání Williama Valeriána ozkouší služby „Chytrart" a „Rychlart" během každodenních kalamit. Mezi ty patří například last-minute příprava romantické večeře nebo krizová výměna baterek v robotickém psovi. Vizuální styl se i nadále odvíjí od původního surrealistického konceptu, u kterého se WMC Grey inspirovali například Baronem Prášilem nebo filmy Karla Zemana.
„Je skvělé vidět, že launch konceptu zafungoval a my můžeme navázat s novou sérií spotů, dá se říct, bez zásadních změn. Pokračování přináší nové příběhy v již zajetých světech," komentuje kreativu David Suda, creative director WMC Grey.
„Komunikace našich nabízených služeb se setkala s pozitivním vnímáním ze strany zákazníků, kteří služby ‚Dopravart’ a ‚Rychlart’ už znají a využívají. Proto jsme na tento kreativní koncept navázali a já věřím, že bude úspěšný a ‚doručí‘ k zákazníkům informaci o nových službách, které jsme pro ně připravili,“ doplňuje Lenka Mastešová, ředitelka marketingové komunikace Datart.
Základními pilíři nové komunikace jsou tři půlminutové spoty komunikující služby: Chytrart a Rychlart 60 a 30 min. Doplňuje je řada kratších verzí, vizuálů a také vánoční spoty, které Datart nasadí během nadcházející podzimní sezóny. O produkci se postarali Punk Films s producentem Jiřím Beránkem, rozsáhlé postprodukce fantaskního univerza se ujalo studio Achtung 4K. Autory kreativy, která v roce 2020 Datartu zdvojnásobila tržby, jsou Roman Hynek a Ondřej Zvolský, nové světy pak k původnímu konceptu vytvořili Aleš Pokorný a Vojtěch Marek z WMC Grey.
-mav-