Klenotnictví Dušák v kampani zdůrazňuje dlouhodobé vztahy

pondělí, 24. října 2022, 13:45 Aktuality, Reklama MediaGuru

Klenotnictví Dušák chce svou kampaní připomenout, že hodnota trvalých vztahů často předčí cenu i těch nejdražších kousků v hodinářských vitrínách.

Zdroj: Klenotnictví Dušák, foto: Miro Minarových

Zdroj: Klenotnictví Dušák, foto: Miro Minarových

Pražské hodinářství Klenotnictví Dušák si letos připomíná 30 let od vzniku firmy a při této příležitosti upozorňuje na svou značku v reklamní kampani. Kreativa vznikla v agentuře OAK Terezy Svěrákové a Tomáše Dvořáka. Fotografie vytvořil Miro Minarových. Média nakoupila mediální agentura OMD Czech.

Série vizuálů se objevuje v printu, outdooru a onlinu. Ústředním motivem jsou hodinky luxusních značek, ovšem v trochu jiné podobě, než bývá zvykem. Číselníky, ručky a reliéfní indexy zůstávají tentokrát skryté a namísto nich se pozornost soustředí na osobní vzkazy na dýnkách hodinek. 

Hodinářství chce kampaní také připomenout, že hodnota trvalých vztahů často předčí cenu i těch nejdražších kousků v hodinářských vitrínách. Podtrhuje také věrnost zákazníků a zdůrazňuje svou letitou tradici.

-mav-