Marketing Rouvy nově řídí Martin Mrva z Dedoles

čtvrtek, 6. října 2022, 12:00 Aktuality, Marketing, Lidé MediaGuru

Do společnosti Virtual Training, která vyvinula platformu pro virtuální tréninky cyklistiky Rouvy, nastoupil bývalý CMO Dedoles Martin Mrva.

Martin Mrva, zdroj: Rouvy

Martin Mrva, zdroj: Rouvy

Do společnosti Virtual Training, která vyvinula platformu pro virtuální tréninky cyklistiky Rouvy, nastoupil bývalý CMO Dedoles Martin Mrva. Starat se bude zejména o marketingové strategie, akvizice nových zákazníků a budování značky.

Martin Mrva nastoupil hned po studiu do společnosti Dedoles, kde působil v marketingu 9 let a vypracoval se až na pozici CMO. Se svým 40 členným týmem dokázal v e-shopu Dedoles zvednout povědomí o značce díky kampaním na sociálních sítích i v televizi.

„Věřím, že Martinovy zkušenosti s budováním brandu, strategickým plánováním a integrovanými 360´kampaněmi zahrnujícími i digital performance, SEO a sociální sítě, posunou naši vizibilitu a vygenerují další zajímavé byznysové příležitosti,” uvedl Petr Samek, CEO Rouvy, které patří do portfolia skupiny Pale Fire Capital.

„Specializuji se na výkonnostní marketing, průzkumy trhu a brandbuilding. Snažím se do praxe aplikovat nejnovější vědecké poznatky v oblasti marketingu. Rouvy je inovativní firma, zpřístupňuje nové technologie typu AR širší veřejnosti, má výrazný brand a vysoce kvalitní produkt za dobrou cenu zaměřený na aktivní komunitu sportovců po celém světě. Jádro zákaznické báze je v zahraničí, o to zajímavější bude práce s daty a zviditelnění doma i v sousedních státech. Zapracovat na novém komunikačním konceptu bude výzva, na kterou se velice těším,“ řekl šéf marketingu Rouvy Martin Mrva.

-mav-