OMD Creative Challenge tentokrát se ZOOTem

úterý, 1. listopadu 2022, 07:00 Aktuality, Reklama MediaGuru

Účastníci podzimního kola studentské soutěže OMD Creative Challenge budou tvořit kampaň pro značku ZOOT.

Zdroj: ZOOT

Zdroj: ZOOT

Podzimní kolo studentské soutěže OMD Creative Challenge, kterou pravidelně pořádá mediální agentura OMD Czech, je tentokrát spojeno s módním e-shopem ZOOT. Soutěž umožní účastníkům vyzkoušet si práci na reálném zadání, zadavatelům má přinést neotřelé nápady pro další komunikaci.

Výzvou pro soutěžící bude nyní vymyslet kampaň pro představení aplikace ZOOT, a to jak v rámci online, tak offline prostředí. Odevzdání prezentací je možné do 27. listopadu. Vyhlášení vítězů se bude konat již deset dní poté.

Více informací o soutěži naleznete zde.

-stk-