Rádio Expres FM v kampani využívá dvojsmyslů, i vulgárních

středa, 5. října 2022, 07:15 Aktuality, Rádio, Reklama MediaGuru

Metropolitní rádio Expres FM české internetové jedničky Seznam.cz uvedlo novou kampaň, ve které si hraje s doplňováním slov, a to i vulgárních.

Nová kampaň Expres FM, zdroj: Seznam.cz

Nová kampaň Expres FM, zdroj: Seznam.cz

Metropolitní rádio Expres FM české internetové jedničky Seznam.cz, uvedlo novou kampaň, ve které si hraje s doplňováním slov, a to i vulgárních. 

„Expres FM přichází s marketingovou kampaní, kterou chce oslovit unavené posluchače běžných stanic, ve kterých se hraje stále dokola to samé, moderátoři spoléhají na nucený humor a pořádné zpravodajství je pro ně sci-fi. Rádio Expres FM naopak hraje kvalitní světovou hudbu a má špičkové aktuální zpravodajství od Seznam Zpráv,“ uvedl ke kampani Pierre Beneš, manažer rozvoje rádií Seznam.cz.

„Pokud vás napadne v textové doplňovačce sprostá verze chybějícího slova, pak (jak by potvrdil i Sigmund Freud), si o rádiích zřejmě nemyslíte zrovna to nejlepší. Naštěstí, jak podtitul našeho provokativního sloganu napovídá, lze vidět i lepší stránku světa. A to díky neohranému rádiu Expres FM,“ říká Petra Röslerová, Copywriter a Idea Maker kampaně.

Nová kampaň Expres FM, zdroj: Seznam.cz

Nová kampaň Expres FM, zdroj: Seznam.cz

Kampaň, která vznikla v rámci interního marketingového oddělení Seznam.cz, bude během října k vidění v rámci OOH (bigboardy, double bigboardy a CLV), v printových titulech vydavatelství Economia, v časopisu Reportér, hudebním online magazínu Headliner a v neposlední řadě v rámci selfproma Seznam.cz.

-mav-