V nové kampani pro české zastoupení Škoda Auto, která komunikuje kompletní portfolio vozů SUV, se poprvé ukazují všechna její SUV společně, a to jak ty s konvenčním, tak elektrickým pohonem. Za kreativním zpracováním kampaně stojí pražská Zaraguza, která zajišťuje ATL komunikaci značky pro Českou republiku. Produkčně je pod kampaní podepsán Flux Films s režisérem Pavlem Soukupem. O nákup médií se postarala agentura PHD.
Kampaň poběží do 20. listopadu, k divákům promlouvá prostřednictvím dvou 30‘s TV spotů, sponzorského vzkazu, rádií, kina, display formátů a sociálních sítí. Středobodem komunikace je přitom pět SUV modelů Škoda. Cílem je lidem ukázat, jak je aktuální nabídka vozů SUV široká.
Kreativní myšlenka byla inspirována reálnou situací, kdy se lidé na parkovišti, stojící u plně naloženého auta bavili o tom, že teď budou už opravdu potřebovat SUV. V televizních spotech je tak k vidění několik mini příběhů, ve kterých se aktéři dostanou do životních situací, ve kterých SUV potřebují, a proto se rozhodnou si ho pořídit. Důvodem mohou být časté výlety do přírody, očekávání dalšího potomka, ale třeba i to, že si dcerka vybere za domácího mazlíčka lamu.
Během natáčení probíhalo i fotografování jednotlivých vozů a vznikla tak série fotografií, o které se postaral Aleš Foff. Celkem bude v kampani využito pět klíčových vizuálů, využívající právě tyto tematické fotografie.
-mav-