![Zdroj: FB Vybírejte srdcem](https://mediagurucdneu.azureedge.net/media/22489/hellodzus.png)
Zdroj: FB Vybírejte srdcem
Největším zadavatelem reklamy za období od ledna do srpna letošního roku v segmentu džusů a nektarů patří značka Hello. Podle monitoringu Ad Intel výzkumné agentury Nielsen Admosphere investovala v ceníkových cenách do inzerce 26,68 mil. korun. Na druhém místě se umístila značka Capri-Sun a na třetím Relax. Do první pětky dále patří Cappy a Rauch.
![](https://mediagurucdneu.azureedge.net/media/22488/ad-intel-news-dzusy.jpg)
Data pro monitoring Ad Intel j jsou získávána nezávislým sběrem (Televize, Tisk, Rozhlas), deklaracemi zapojených subjektů (OOH sektor) i kombinací obou přístupů (Internet). Sběr i analýza probíhají na základě transparentních metodologických postupů.
-stk-