Značka Oral-B otevřela na Chodově vlastní pop-up

čtvrtek, 20. října 2022, 11:00 Aktuality, Marketing MediaGuru

V pražském obchodním centru Westfield Chodov má značka Oral-B do konce října vlastní pop-up.

Pop-up značky Oral-B na pražském Chodově představuje technologii iO, zdroj: Oral-B / Procter & Gamble.

Pop-up značky Oral-B na pražském Chodově představuje technologii iO, zdroj: Oral-B / Procter & Gamble.

U příležitosti české premiéry tří nejnovějších modelů zubních kartáčků otevřela značka Oral-B 17. října v pražském obchodním centru Westfield Chodov vlastní pop-up, v němž si zákazníci budou moci vyzkoušet magnetickou technologii iO. 

Až do konce října si v pop-upu mohou zájemci každý všední den od 16 hodin a po celý víkend vyzkoušet magnetický zubní kartáček a od dentální hygienistky získat odborné rady o správném čištění zubů i péči o ústní dutinu. K vidění bude nejen nový model iO Series 10, ale i další řady Series 4 a Series 5. Návštěvníci pop-upu navíc mohou na místě obdržet svůj unikátní promo kód a uplatnit jej na Alza.cz na vybrané modely řad iO Series 10 a iO Series 9. 

Kartáčky vybavené technologií iO se vyznačují magnetickým pohonem, který přenáší energii na špičky vláken, a vytváří tak jemné mikrovibrace. Technologii, která využívá umělou inteligenci, ocenily svou pečetí Česká stomatologická komora nebo Asociace dentálních hygienistek na Slovensku

-stk-