Burda změny v portfoliu nechystá, investuje do digitálu i printu

úterý, 22. listopadu 2022, 11:20 Tisk, Aktuality MediaGuru

Burda International CZ oznámila, že neplánuje pro příští rok žádné škrty ve svém časopiseckém portfoliu.

Zdroj: Burda International CZ

Zdroj: Burda International CZ

Burda International CZ oznámila, že neplánuje pro příští rok žádné škrty ve svém časopiseckém portfoliu. Své značky chce rozvíjet v tisku, na internetu a ve formátu eventů. Portfolio Burdy prošlo změnami na přelomu roku 2020/2021, kdy se zúžilo o několik časopisů (Katka, Marie Claire, Joy, Náš útulný byt či Pošli recept). Od té doby ho považuje za konsolidované. Zaměří se tak na své aktivity okolo klíčových brandů, kterými jsou Apetit, Elle a Marianne

„Budeme dále investovat do digitálních i printových projektů, především těch, které mají spojitost s úspěšnými eventy, jakými jsou například Dny Marianne, Ellephoria, Apetit piknik. Burda International CZ vytváří prémiový obsah, a to jak pro cílové skupiny B2C, tak i B2B. V roce 2023 se proto budeme soustředit na posílení unikátního profilu jednotlivých silných značek našeho portfolia a zároveň chceme urychlit transformaci tvorby obsahu tak, aby od začátku kreativního procesu byl vědomě produkován pro multiplatformní a crossmediální využití. Cílem je dosáhnout větší efektivity a rozšíření synergií mezi tím, co publikujeme v printu, na webech a na sociálních platformách,” uvedla generální ředitelka Petra Fundová.

„I v této turbulentní době, ve které se všichni již nějaký čas nacházíme, a kdy je více než jindy složité předvídat další vývoj, jsme schopni našim obchodním partnerům a inzertním zadavatelům nabídnout stabilní portfolio titulů životního stylu, které dlouhodobě potvrzuje naši pozici leadera na trhu," dodala obchodní ředitelka, Martina Krátká.

Dosah titulů Burda International CZ

  • 724 tisíc čtenářů každý měsíc,
  • 1,9 milionu čtenářů časopisů celkem,
  • 2,7 milionu uživatelů webů měsíčně,
  • 670 tisíc fanoušků a sledujících na sociálních sítích.

Svým obsahem a zaměřením cílí na atraktivní skupiny čtenářů, zejména na

  • ženy s nejvyšším socioekonomickým statusem A (index 193),
  • bonitní ženy 25-45 let AB (index 237),
  • vysokoškolsky vzdělané ženy (index 231),
  • ženy v manažerské pozici (index 208),
  • ženy s městským životním stylem žijící v hlavním (index 262) či velkém krajském městě (index 211).

Zdroj: Media projekt, Unie vydavatelů – ASMEA, Median – STEM/MARK, data za 4.čtvrtletí 2021–3. čtvrtletí 2022 (1.10.2021–30.9.2022), čtenost na vydání a dlouhodobá čtenost v obecné populaci ČR 12-79 let; NetMonitor, SPIR – Gemius, říjen 2022; data sociálních sítí Facebook a Instagram, říjen 2022, prostý součet sledujících

Burda svými zážitkovými eventy zasáhne tisíce lidí

pondělí 31. října 2022

-mav-

Časopisy Moje psychologie, Dieta, F.O.O.D. či Maminka v tisku skončí, přejdou do digitálu

pátek 21. října 2022