Do New Business týmu Dentsu přišla Mikulášková

čtvrtek, 24. listopadu 2022, 07:50 Aktuality, Reklama, Lidé MediaGuru

Na pozici Client Lead v týmu New Business skupiny Dentsu nastupuje Barbora Mikulášková.

Barbora Mikulášková, zdroj: Dentsu

Barbora Mikulášková, zdroj: Dentsu

Společnost Dentsu, do jejíž sítě patří agentury jako iProspect, Dentsu X nebo Carat, rozšířila svůj New business tým. Na pozici Client Lead nastoupila Barbora Mikulášková, kterou čeká úzká spolupráce s Janem Míškem, Head of Business Development. Mikulášková se bude ve své pozici soustředit na projektové vedení v rámci tendrů a zaměří se také na výběrová řízení ve státní správě.

„Stále častěji se u našich klientů objevuje poptávka po One Dentsu přístupu, tedy po zastřešení celého komunikačního mixu, a to již v rámci tendrů,“ komentuje Jiří Vítek, Head of Media Service Line CEE, a dodává: „Proto jsme chtěli najít někoho, kdo má velké zkušenosti s řízením jak lokálních, tak evropských projektů a zároveň ví, jak co nejlépe využít vše, co agentura nabízí v rámci výběrových řízení. A protože Bára zná velmi dobře i prostředí Dentsu, rádi jsme ji přivítali zpět.“

Do Dentsu se Barbora Mikulášková vrací po pěti letech, přičemž naposledy působila v agentuře Carat, kde měla na starost plánování mediálních strategií velkých společností, jako je např. Mondelēz, v regionu CEE. Přichází z reklamní agentury MediaCom, kde řídila mediální strategie napříč střední Evropou. Zkušenosti také získala během svého působení v agentuře PHD Media, kde více než šest let zastávala funkci Senior Media Consultant a měla příležitost být součástí vývoje nového systému mediální strategie spolu s vrcholovým vedením PHD International. Vystudovala Technickou univerzitu v Ostravě, kde získala na ekonomické fakultě inženýrský diplom v oboru Marketing a komunikace.

-stk-