Knižní secondhand Knihobot uvedl vánoční kampaň, jejímž cílem je ukázat, že „dárky z druhé ruky nejsou hřích". Hlavní postavou kampaně se stal zakladatel Knihobotu, Dominik Gazdoš alias Willy Domka. Během listopadu a prosince budou mít zákazníci šanci najít ve své objednávce knih zlaté záložky, které pro ně budou vstupenkou na prohlídku „knižní továrny“.
Kampaň probíhá od 3.11.-24.12. a Knihobot během ní rozdá 10 zlatých záložek napříč Českou a Slovenskou republikou. Kampaň běží především na sociálních sítích. Zákazníci se s ní setkají i v newsletteru a na webu firmy. Willy Domka v kampani bojuje proti hříchům konzumu, ukazuje zákulisí Knihobotu a dává tipy na knižní dárky z druhé ruky.
„Vánoce se v posledních letech staly konzumní záležitostí. Během svátků vzrůstá počet odpadu až o 30 %. Chtěli jsme proto vytvořit kampaň, která lidi podpoří v nákupech dárků z druhé ruky a která ukáže, že i věci ze secondhandu jsou kvalitní a často k nerozeznání od těch nových,“ komentuje Tereza Kohutová, marketingová ředitelka Knihobotu.
Dalším z cílů kampaně je podle Kohutové ukázat firemní hodnoty, zákulisí i čím vším kniha projde na cestě k dalšímu čtenáři, a budovat tak silnější vztah zákazníka ke značce jako takové. I proto posloužil jako inspirace pro kampaň příběh Karlíka a továrny na čokoládu.
„Osobní návštěva naší výdejny a skladu je podle nás ideálním způsobem, jak zákazníkům přiblížit fungování Knihobotu a poselství naší značky. Je pro nás důležité, aby čtenáři viděli, kam jejich knihy putují, jak je o ně postaráno a že Knihobot je přes svůj růst stále ‚rodinnou‘ firmou,“ dodává za Knihobot Kohutová.
Na nálezce zlaté záložky kromě návštěvy Knihobotu čeká knihobotí plátěnka, látkový obal na knihu a čtenářský deník Knihoblok, které vznikly ve spolupráci s Papelote, a voucher na nákup knih.
-mav-