Jan Plajner se stal marketingovým ředitelem Fixed.zone

čtvrtek, 24. listopadu 2022, 14:30 Aktuality, Lidé, Marketing MediaGuru

Jan Plajner se po deseti letech strávených v agentuře WMC Grey stává ředitelem marketingu české značky Fixed.zone.

Jan Plajner, zdroj: Fixed.zone

Jan Plajner, zdroj: Fixed.zone

Do společnosti Fixed.zone přichází na pozici marketingového ředitele Jan Plajner, který téměř deset let pracoval v agentuře WMC Grey na pozicích od account managera až po business development a šéfa strategického oddělení.

„Úspěšný příběh české značky Fixed pokračuje. Před rokem jsme uskutečnili jednu z historicky nejúspěšnějších veřejných nabídek akcií. S částí získaného kapitálu zahajujeme ve spolupráci s reklamní agenturou WMC Grey naši marketingovou ofenzívu,“ uvedl Daniel Havner, zakladatel společnosti Fixed.zone, podle kterého firma v příštím roce zdvojnásobí investice do komunikace. 

Jan Plajner nastoupil do reklamní agentury WMC Grey v roce 2011, kde se postupně vypracoval až na pozici šéfa strategického oddělení. V agentuře působil až do konce října 2022. V roce 2013 založil Secret of raw – první raw food restauraci v ČR.

Českobudějovická značka Fixed vyvíjí a vyrábí příslušenství k telefonům tabletůma nositelné elektronice. V Prostějově vlastní a provozuje Fixed.zone od roku 2014 rukodělnou výrobu kožených peněženek a pouzder. Společnost v současnosti zaměstnává více než 90 lidí. Od listopadu 2021 se akcie Fixed.zone obchodují na trhu START pražské burzy.

-mav-