Love Island prorazila na TikToku i IG, naváže pořad na Voyo

úterý, 15. listopadu 2022, 11:00 Aktuality, TV MediaGuru

Reality show Love Island oslovila i uživatele v prostředí sociálních sítí, naváže na ni pořad Love Island After.

Love Island, zdroj: TV Nova

Love Island, zdroj: TV Nova

Druhá řada reality show Love Island, kterou vysílala tematická stanice Nova Fun, si připsala v divácké skupině 15-54 podíl ve výši 5,5 % (zdroj: ATO-Nielsen Admosphere).  Podle TV Nova zároveň zaznamenala vysoký dosah na platormě Voyo a na sociálních sítích

Show Love Island rezonovala na sociálních sítích především na Instagramu a TikToku. Nejúspěšnější „video z bazénu" má na TikToku přes 16,3 mil. zhlédnutí. V květnu založený instagramový účet Love Island CS má k dnešnímu dni přes 75 tisíc sledujících. Aplikaci Love Island Česko Slovensko, přes kterou mohli uživatelé nejen nahlédnout do zákulisí pořadu, ale i hlasovat pro své favority a ovlivňovat dění ve vile, si stáhlo více než 307 tisíc lidí. O vítězi rozhodlo téměř 179 tisíc lidí.

Na seznamovací reality show teď naváže na Voyo patnácti díly Love Island After. Nové díly Love Island After budou na Voyo pravidelně vždy v pátek a v sobotu.

„Love Island je výjimečný propojení s online světem a sociálními sítěmi, kde jsme zaznamenali rekordní zásah. Diváci se mohou těšit na navazující show Love Island After, kde budou moci sledovat, jak si jejich oblíbenci vedou zpátky v realitě,“ uvedla programová ředitelka TV Nova Silvia Majeská.

-mav-