Martin Kyncl nastoupil na pozici Managing Directora agenturní části Lafluence, české platformy na propojování firem a influencerů. V novém působišti bude zodpovědný za kompletní strategii a rozvoj agenturních služeb v oblasti influencer marketingu.
V online marketingu se Martin Kyncl pohybuje 13 let. Začínal na straně klienta, ve společnosti Hero Czech zaměřené na segment FMCG. Následně působil v agentuře MEC a v agenturní skupině Publicis Groupe, kde měl postupně na starosti vedení digitálních oddělení všech mediálních agentur. Poté v TV Nova působil na pozici Head of Digital Sales. Před nástupem do Lafluence se věnoval kryptoměnám.
„Agenturní část Lafluence, ve které kampaně pro klienty připravujeme od A do Z, rychle roste. To mě vedlo k rozhodnutí najít kolegu, který se vedení těchto služeb ujme, a umožní mi tak se plně soustředit na rozvoj technologické části Lafluence a expanzi do zahraničí,” uvedl Peter Varga, CEO Lafluence.
Agenturní služby Lafluence využívá například Česká spořitelna, Yves Rocher, KFC, Nestlé nebo Oral B. Lafluence se v rámci těchto služeb stará jak o vyhledání, doporučení a finální výběr konkrétních influencerů, tak o komunikaci s influencery, exekuci kampaně a následné vyhodnocení. Kromě agenturní činnosti se zaměřuje na vývoj technologických nástrojů, zejména na Databázi influencerů, automatický reporting influencerských kampaní a Tržiště kampaní.
„Influencerské prostředí může být pro značky komplikovanější než ostatní marketingové kanály, jelikož je závislé na zodpovědnosti a přístupu influencerů. Líbí se mi, že Lafluence umí značkám nabídnout nejen zodpovědné, ale i ideální influencery pro jejich konkrétní kampaně,” uvedl Martin Kyncl.
Platformu Lafluence založil Peter Varga v roce 2017. Nejdříve bylo klientům a influencerům k dispozici Tržiště kampaní, kde firmy mohou vystavit poptávku po spolupráci s influencery, o rok později přibyla Databáze českých a slovenských influencerů. V posledních letech se Lafluence věnuje i agenturní činnosti.
-mav-