Philip Morris uvádí na český trh novou generaci IQOS Iluma

neděle, 20. listopadu 2022, 08:30 Aktuality, Marketing MediaGuru

Philip Morris uvádí na trh v České republice novou generaci zařízení na nahřívání tabáku IQOS Iluma, která využívá technologii indukčního ohřevu.

Zdroj: Philip Morris

Zdroj: Philip Morris

Společnost Philip Morris International uvedla na český trh zařízení IQOS Iluma. Rozšiřuje tím portfolio bezdýmných výrobků pro dospělé kuřáky. Pod značkou IQOS, uvedla několik generací tohoto systému na nahřívání tabáku. IQOS Iluma přináší technologii indukčního ohřevu, která nepoužívá nahřívací čepel a nevyžaduje žádné čištění. 

„Naším cílem je svět bez cigaretového kouře, kde jsou běžné cigarety nahrazeny bezdýmnými alternativami, tedy lepší volbou než pokračování v kouření,“ řekl generální ředitel PMI Jacek Olczak. Dodal, že společnost portfolio bezdýmných výrobků stále rozšiřuje a jejím cílem je nabízet vědecky podložená řešení, využívající technologického pokroku.

Řada IQOS Iluma nabízí v Česku tři druhy zařízení: IQOS Iluma Prime, IQOS Iluma a IQOS Iluma One. Všechny využívají technologii indukčního ohřevu, která nahřívá tabák zevnitř. Tím, že stejně jako předchozí zařízení IQOS tabák nespalují, ale pouze nahřívají, nemá vznikat žádný kouř ani popel. Díky tomu produkují v průměru o 95 procent méně škodlivých látek v porovnání s cigaretami. Jednotlivá zařízení mají odlišný design. Doporučená maloobchodní cena zařízení se v návaznosti na jeho konkrétní model pohybuje od 1090 Kč do 2790 Kč.

Bezdýmné tabákové výrobky společnosti Philip Morris International jsou ke 30. září 2022 dostupné na 70 trzích. Společnost PMI uvedla, že jejím cílem je do roku 2025 nabízet bezdýmné tabákové výrobky na 100 trzích. Zároveň odhaduje, že na celém světě je přibližně 19,5 milionů dospělých uživatelů systému IQOS (vyjma Ruska a Ukrajiny), z nichž přibližně 13,5 milionů dospělých kuřáků zcela přešlo na IQOS a přestalo kouřit cigarety. Ambicí společnosti je, aby do roku 2025 nejméně 40 milionů lidí, kteří by jinak kouřili cigarety, přešlo na bezdýmné výrobky firmy. Kromě toho si společnost PMI klade za cíl, aby více než polovina jejích čistých příjmů do roku 2025 pocházela z bezdýmných výrobků.

-mav-