Radiohouse mění ceník, hlavní produkt podraží o 10 procent
Ceník rádiové reklamy pro rok 2023 upravuje i zastupitelství Radiohouse ze skupiny Media Bohemia.
Mediální zastupitelství Radiohouse, které obchodně zastupuje Rádio Blaník, Hitrádia, Fajn rádio a Rock rádio a dalších zhruba 40 stanic, vydává nový ceník rádiové reklamy s platností od 1. ledna 2023. Cenové změny jsou pro jednotlivé produkty různé, hlavní produkt RH Total zvyšuje cenu reklamy meziročně o 10 procent.
„V průběhu roku 2022 jsme zaznamenali zvýšený zájem o rozhlasovou reklamu v obecné podobě a zároveň analyzovali detail poptávky podle produktů. Našim cílem do příštího roku je přinést zadavatelům možnost rovnoměrně komunikovat napříč portfoliem Radiohouse, a to za férové ceny,“ uvedl Štěpán Ryska, jednatel společnosti Radiohouse.
Základní portfolio obchodní nabídky společnosti zůstává beze změn, opírá se o celoplošné produkty RH Total, RH Výběr a kupláže Hitrádio (Hitrádio Plus), Blaník (Blaník Plus), Rock rádio (Rock rádio Plus) a Fajn rádio.
RH Total je vlajkovou lodí zastupitelství, obsahuje všechna vlastněná a zastupovaná rádia. Celkem oslovuje 3,25 mil. posluchačů týdně a poskytuje tak pokrytí napříč sociodemografickými skupinami v rámci republiky. Jak už bylo uvedeno, jeho cena se navýší o 10 %. „V rámci svého složení primárně odráží významné posilování Rádia Blaník, které nejen že roste v poslechovosti, ale zároveň potvrzuje pozici jedničky v podílu na trhu komerčních rozhlasových stanic. V produktu RH Total dobře zrcadlí celoplošné potřeby zadavatelů a doplňuje regionalitu Hitrádií a všech dalších rozhlasových stanic v kupláži,“ přiblížil Karel Friml, ředitel divize národního obchodu Radiohouse.
Také v případě kupláží Blaník Plus a Rock rádia se cena meziročně zvyšuje, naopak u Hitrádií zůstává na letošní úrovni. V případě Fajn rádia se meziročně snižuje.
RH Výběr je celoplošný produkt optimalizovaný na cílovou skupinu zadavatele. Radiohouse zde garantuje fixní ceny a dosažení 19% podílu cílové skupiny všichni. „Naší prioritou je balík vždy skládat na míru zadání, a tak jsme se rozhodli, že v ceníku ponecháme pouze jednu předdefinovanou kupláž RH Výběr Family a všechny ostatní podoby produktu sestavíme individuálně,“ dodal Friml.
Ke klasickým rádiovým spotům se připojuje i on-line komunikaci a také využití sociálních sítí jednotlivých rádií. Radiohouse v poslední době zaznamenává i nárůst konceptů netradičních forem komunikace, které jsou v rádiu uvozeny a následně je jejich pokračování zaznamenáno například v podcastu rádia a pokračuje on-air podporou.
-mav-