Počet předplatitelů Warner Bros. Discovery, která provozuje služby placeného videa HBO Max a Discovery+, se ve třetím kvartále 2022 zvýšil o 2,8 mil. na 94,9 milionů. Celkové výnosy z těchto služeb poklesly o 6 %, především kvůli poklesům distribučních tržeb a výnosů z prodeje licencí. Vyplývá to z výsledků za třetí čtvrtletí 2022, které společnost oznámila ve čtvrtek pozdě večer našeho času.
Zároveň informovala, že plánovaná spojená služba HBO Max a Discovery+ by měla odstartovat už příští rok na jaře. Warner Bros. Discovery tak urychluje příchod této „spojené“ služby, ještě v létě předpokládala její spuštění v polovině roku 2023. Uvedení nové služby je rozplánováno do delšího období podle regionů, ve kterých bude uváděna.
Warner Bros. Discovery je rovněž provozovatelem řady kabelových TV stanic (TLC, TBS, Discovery Channel, HGTV, Food Network či TNT). Výnosy TV sítí skupiny klesly meziročně ve třetím čtvrtletí o 8 %. Na výsledku se podílel pokles výnosů z reklamy o 11 % a mírně také poklesly příjmy z distribuce (-2 %).
Společnost Warner Bros. Discovery celkově ve 3Q/2022 vykázala pokles výnosů o 8 % v meziročním srovnání. Transformaci, kterou po fúzi firem Warner Media a Discovery prochází, by mohla uzavřít do konce roku 2024.
-mav-