Poskytovatel benefitů pro stravování a volný čas Sodexo Benefity si na správu sociálních sítí zvolil PR a digitální agenturu Insighters.
Agentura se nově stará o správu LinkedInu, Facebooku, Instagramu a zapojení influencerů i ambasadorů do komunikace. Od příštího roku si vezme na starost také tvorbu obsahu pro mobilní aplikaci Sodexo. Na profilech se chce více zaměřit na autentický obsah, primárně prostřednictvím videí a Reels.
Profesní síť LinkedIn je pro Sodexo důležitá, neboť zde oslovuje své zákazníky z řad firem. Proto se chce agentura Insighters primárně zaměřit na zapojení ambasadorů a zaměstnanců do komunikace skrze tuto sociální síť.
„Velikost klienta a jeho otevřenost inovativním nápadům je pro nás příležitostí realizovat kreativní aktivity. Máme radost, že můžeme využít potenciál našeho digitálního i audiovizuálního oddělení,“ komentuje spolupráci Viktorija Kudyn, digitální manažerka agentury Insighters.
Cílem agentury je využít příležitosti profilovat Sodexo jako jedničku na trhu nejen v množství klientů, ale i v komunikaci, a to právě pomocí vlastního originálního obsahu, propojení sociálních sítí s obsahem influencerů a kvalitního community managementu.
-stk-